Overslaan en naar de inhoud gaan

Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties

Intro

Het Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties (MFO) is onderdeel van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG). Het MFO helpt bedrijven en overheidsorganisaties bij het corrigeren van een fout in een overheidsregistratie.

We ondersteunen overheidsorganisaties ook met advies en coördinerende werkzaamheden. Zo werken we mee aan een nog betere kwaliteit van overheidsregistraties.

Wil je een melding doen als particulier, als bedrijf of ZZP'er?

Klik dan hier voor een van de formulieren op een andere pagina.

Van een melding die gedaan is via een formulier krijg je altijd een ontvangstbevestiging per mail. Als je geen mail hebt gekregen, neem dan contact met ons op.

 

Contact

088 900 1000
Maandag - Vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Nieuws

  • Aangepaste levering reisdocumenten

    Rondom de feestdagen wordt de levering van reisdocumenten aangepast. De standaard levertermijn van 5 werkdagen voor reguliere aanvragen geldt ook rondom de feestdagen. Als er een of meerdere feestdagen in die termijn vallen, schuift de levering op.

  • Proef Leegstand van start met zes gemeenten

    Op woensdag 26 maart vond de kick-off plaats van de proef ‘Leegstand’. Deze proef begint in april met zes gemeenten. Op 9 april vindt de eerste levering via de Webapplicatie Landelijke Aanpak Adreskwaliteit (WALAA) plaats. Het is het eerste profiel waarvoor een proef wordt gehouden na de verankering van LAA in de wet BRP sinds mei 2023.

  • Wijzigingen in LO BRP, versie 2025.Q2

    Op 1 april 2025 treedt de nieuwe versie van het Logisch Ontwerp BRP (LO BRP) in werking, versie 2025.Q2. Deze versie bevat aanpassingen in de BRP API [LO-430].

Scroll naar boven