Overslaan en naar de inhoud gaan

Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties

Intro

Het Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties (MFO) is onderdeel van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG). Het MFO helpt bedrijven en overheidsorganisaties bij het corrigeren van een fout in een overheidsregistratie.

We ondersteunen overheidsorganisaties ook met advies en coördinerende werkzaamheden. Zo werken we mee aan een nog betere kwaliteit van overheidsregistraties.

Wil je een melding doen als particulier, als bedrijf of ZZP'er?

Klik dan hier voor een van de formulieren op een andere pagina.

Van een melding die gedaan is via een formulier krijg je altijd een ontvangstbevestiging per mail. Als je geen mail hebt gekregen, neem dan contact met ons op.

 

Contact

088 900 1000
Maandag - Vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Nieuws

  • Gemeente Den Haag leidt de weg: Innovatie in aansluiting op landelijke registraties

    Afgelopen woensdag organiseerde de gemeente Den Haag, in samenwerking met de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG), een showcase rondom Haal Centraal. Dit zijn de voorzieningen met Application Programming Interfaces (API’s) waarmee je de basisgegevens rechtsreeks bij de landelijke registraties kunt bevragen. Bij RvIG is dat de BRP API. Aanwezig waren managers en CIO’s van uitvoeringsorganisaties die al werken met API’s of dit in de toekomst gaan doen.

Scroll naar boven