Overslaan en naar de inhoud gaan

Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties

Intro

Het Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties (MFO) is onderdeel van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG). Het MFO helpt bedrijven en overheidsorganisaties bij het corrigeren van een fout in een overheidsregistratie.

We ondersteunen overheidsorganisaties ook met advies en coördinerende werkzaamheden. Zo werken we mee aan een nog betere kwaliteit van overheidsregistraties.

Wil je een melding doen als particulier, als bedrijf of ZZP'er?

Klik dan hier voor een van de formulieren op een andere pagina.

Van een melding die gedaan is via een formulier krijg je altijd een ontvangstbevestiging per mail. Als je geen mail hebt gekregen, neem dan contact met ons op.

 

Contact

088 900 1000
Maandag - Vrijdag 09.00 - 12.00 uur; 13.00 - 16.00 uur

Nieuws

  • Tarieven BRP 2026 vastgesteld

    De tarieven voor het gebruik van de Basisregistratie Personen (BRP) in 2026 zijn formeel vastgesteld en bekendgemaakt. Afnemers van de BRP betalen jaarlijks voor het gebruik van de gegevens uit deze basisregistratie.

  • Communicatietoolkit MyRNI beschikbaar

    Met MyRNI kunnen niet-ingezetenen hun gegevens in de Registratie Niet-Ingezetenen (RNI), onderdeel van de Basisregistratie Personen (BRP), veilig en zelfstandig beheren. Dit verkleint de kans op fouten en vertragingen in de registratie van hun gegevens. In een speciale communicatietoolkit vinden gemeenten en afnemers kant-en-klare teksten en materialen om in te zetten in de communicatie naar niet-ingezetenen.

Scroll naar boven