Overslaan en naar de inhoud gaan

OPGELOST (26-8): P1 incident RNI niet beschikbaar

Systemen Storingen

Het incident is sinds einde vanochtend opgelost. De RNI functionaliteit werkt weer volledig.

(Sinds 22-08-2025 vanaf 08:45 was er sprake van een verstoring in RNI)

Impact

RNI productie is niet of beperkt beschikbaar. 

Technische teams zijn direct na het constateren van de storing begonnen met een onderzoek en werken hard aan een oplossing. Vooralsnog is er echter nog geen duidelijkheid over hoe lang het zal duren voordat de RNI-applicatie weer operationeel is.

Inmiddels kunnen de RNI-loketten gebruik maken van de noodprocedure, zo kunnen verzoeken tot inschrijven in de RNI worden afgehandeld.

Wij begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en vragen om uw begrip terwijl wij dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Zodra er meer informatie beschikbaar is, wordt dit via de gebruikelijke kanalen gedeeld.

Vragen?

Voor meer informatie neem contact op met de Frontoffice van RvIG via info@rvig.nl.

Delen

Scroll naar boven