Overslaan en naar de inhoud gaan
  • We nemen eerst contact op met de melder (burger, bedrijf, overheidsorganisatie) om haar/zijn melding waar nodig telefonisch toe te lichten.
  • Vervolgens nemen we telefonisch contact op met de betrokken instantie, bijvoorbeeld de gemeente.
  • Wanneer een burger melding doet bij het MFO verklaart deze in te stemmen met gegevensverwerking en doorzending naar instanties die door het MFO worden ingeschakeld om fouten in registraties gecorrigeerd te krijgen.
  • We kunnen eerst een casusomschrijving sturen (zonder persoonsgegevens) naar een op te geven mailadres.
  • We kunnen ook bellen of afspreken te worden teruggebeld.
  • Wanneer we een meldingsformulier (met persoonsgegevens) doorsturen, doen we dit via een beveiligd systeem. Hiervoor is een mobiel telefoonnummer van de ontvanger vereist (en afhankelijk van het systeem ook een account). Wanneer de overheidsorganisatie een andere manier van het beveiligd versturen van informatie gebruikt, dan staan wij daar uiteraard voor open.
  • Na afhandeling geven we een terugkoppeling aan de melder
Scroll naar boven