Overslaan en naar de inhoud gaan
Naslagwerk

Contact

088 900 1000
Maandag - Vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Formulier aan- of afmelden gebruiker RAP

Dit formulier is bedoeld om een gebruiker voor het Reisdocumenten Aanvraagportaal (RAP) aan te melden. In de toelichting lees je een uitleg over het formulier aanmelden gebruiker Reisdocumenten Aanvraag Portaal (RAP) Ook biedt de toelichting een stappenplan voor het beveiligd delen van het formulier via Secure Transfer.

Een gebruiker voor het Reisdocumenten Aanvraagportaal (RAP) kan alleen worden aangemeld door een autorisatiebevoegde RAP binnen je organisatie.

Aanmeldproces

Het aanmeldproces gaat als volgt:

  • Vul het formulier ‘formulier aanmelden gebruiker RAP’ volledig in. Dit formulier vind je onderaan deze pagina.
  • Het formulier dient te worden ondertekend door een autorisatiebevoegde RAP binnen je organisatie.
  • Je verstuurt het formulier via de volgende beveiligde link: https://securetransfer.rijkscloud.nl. Securetransfer maakt het mogelijk om veilig bestanden uit te wisselen.
  • Je krijgt een scherm ‘SecureTransfer via de Rijkscloud’ met als subtitel ‘Veilig bestanden uitwisselen’ te zien. Klik op <> om verder te gaan.

Gegevens medewerker

Naam: Je vult hier in: RvIG
E-mailadres: In dit veld vul je het volgende e-mailadres in: info@rvig.nl
Je gegevens
Naam: je naam
E-mailadres: je e-mailadres
Na het invullen van de velden klik je op << volgende >>. Je ontvangt hierna een bevestiging dat er een mail met een link naar je - zojuist ingevulde - e-mailadres is gestuurd.

  1. Door op de link in de mail te klikken word je doorgeleid naar een vervolgscherm waar je de mogelijkheid hebt het formulier te uploaden en deze vervolgens te versturen naar RvIG. Bij het onderwerp kun je ‘aanmelden gebruikers RAP’ vermelden.
  2. Op het moment dat RvIG je formulier heeft verwerkt, ontvangt de autorisatiebevoegde een bevestiging per mail met meer informatie over de gegevens van het gebruikersaccount.

Download het formulier

Niet alle formulieren kun je direct vanuit je browser openen. Vooral Microsoft Edge geeft dit probleem. Dit heeft te maken met de instellingen binnen je eigen organisatie. Je hoeft hier dus geen contact met RvIG voor op te nemen. Sla het formulier eerst op op je pc en open het daarna. Of probeer het met een andere browser.

Document

Delen

Scroll naar boven