Overslaan en naar de inhoud gaan

OPGELOST: Verstoring RPS

Systemen Storingen
RPS

Beste lezer,

De verstoring in Reis en RPS is opgelost. Alle functionaliteiten kunnen weer gebruikt worden.

 

 

 

Er is sinds 05-07-2024 vanaf 09:30 sprake van een verstoring in Reis en RPS. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Impact: Het RAP is niet of beperkt beschikbaar, het kan zijn dat niet alle functionaliteiten werken. De signaleringcontrole werkt niet. Er kan wel gebruik gemaakt worden van de RPS-lijsten in de KWM.

Aanvragen en uitreiken is tijdens deze storing wel mogelijk. Dat kan op de volgende manier:

  1. De burgerzakenapplicatie kan een foutmelding geven of vastlopen bij een aanvraag of uitreiking. Wij adviseren om de automatische RPS-controle gedurende de storing uit te zetten. De functioneel beheerder van de burgerzakenapplicatie en/of leverancier kan u hiermee helpen.
  2. Daarnaast kan je de aanvragen en uitreikingen op de ‘oude’ procedure via de Totaallijst RPS en de signalering (12.36.10) op cat 12 van de PL doen. Mocht je meer informatie over de opnamegrond van een gesignaleerde nodig hebben, dan bel je RvIG voor meer informatie, 088-9001000.

Vragen?

Voor meer informatie over deze aankondiging kun je het beste per email contact opnemen met de Frontoffice van RvIG.

E info@rvig.nl

T 088 900 1000

Met vriendelijke groet,

Pieter Klein

Proces manager incident management

Delen

Scroll naar boven